Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Welcome to My Paris Town. singgah2 selalu yea .!

Entries About Linkies


Status : the unhappiest people in this planet are those who care about what other people think


Kekawan :)

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
exchange link sgt dialu2 kan


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


S T A Y S T R O N G !

Assalamualaikum readers

Pedih . Teramat amat pedih bila kita tahu kita telah ditikam dari belakang , yerlah tak sempat nak elakkan . Bertambah pedih bila yang menikam itu sahabat kita , yang dulu-dulu kononnya berjanji susah senang bersama . Itu kot yang aku rasa sekarang .

Muka jer nampak happy memanjang hakikat hmmm . Kalau scan hati aku sekarang rasanya dah remuk redam kot [betul ke bahasa aku nih ] plus berdarah meleleh , kena tampal chewing gum banyak lah nampak nye .

yang aku pelik nya nape lah tak terus terang yang kau tak suka kawan dengan aku ?  kan senang aku bukan nye pandai bace isi hati tuh lain lah kalo aku nih sedara pak belalang , tengok air dalam mangkuk hayung dah tahu semuanya . Kalo ikot kan rasa hati nih nak je aku tembak kau pakai senapang gajah biar hancur muka tuh sekali dengan otak [kalo jer lah ] . 
  
Thanks sebab pernah jadi kawan aku . Thanks sebab dulu-dulu sudi dengar luahan aku . Thanks sebab dari kau lah aku belajar macam-macam . 

Bilangan orang yang sayang dan benci kat kita adalah sama banyak . betul ke ? Makna nya bila Someone benci kita , ada someone jugak lah yang sayang kita .


MORAL OF MY STORY : 
Jangan mudah percaya kan seseorang , melainkan diri sendiri dan keluarga . Kalo ada yang pernah terkena macam aku nih , makna nye kita sama-sama terkena lah . Hahaha .





Wednesday, December 25, 2013, 11:26 AM ϟ 1 komen :)