Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Welcome to My Paris Town. singgah2 selalu yea .!

Entries About Linkies


Status : the unhappiest people in this planet are those who care about what other people think


Kekawan :)

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
exchange link sgt dialu2 kan


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Izzati and cockroach

Assalamualaikum . 

                Ya Allah geli nye yang teramat kalo di ingt balik . tapi aku nak cite jugak huhuhu berkongsi pengalaman kett dengan korang .

       Yeahh ! sape tak kenal serangga perosak yang femes nih kan . Malam tuh aku dengan kawan-kawan baru jer sampai hostel . Dorm kiteorg memang dah di sangka lah kotor dan bersepah dengan buku-buku sebab nya sebelum bercuti tu kiteorg exam . Di sebabkan excited teramat kiteorang tak kemas buku-buku . Balik dengan senang hati jer . Bila dah warden annoucement suh padam lampu , kiteorang menurut perintah

        Time-time duk syok berborak sebab lama dah tak jumpa kan , tiba-tiba aku rasa ada sesuatu merayap di kaki . Ohh ! aku dah rasa benda tu makin hampir dan otak aku hnya fikirkan lipas . So , aku tepis sambil menyerit aaaaaaaaaaa ! lipas . Hasil tempisan aku lipas tu jatuh pulak kat kaki kawan aku . Maka situasi semakin gamat .

        Aku cepat-cepat bangun nak keluar masa tu jugak kaki aku mendarat di atas lipas . Serius , aku tak nampak ada lipas , maka lipas tersebut [gaya ayt mcm jwb soalan krangan spm jer] terkorban di kaki ku . Yeksss ! dengan keadaan lipas tuh berair memang sangt menggelikn .

Sekian cerita ku dan arwah lipas .... :)

Sunday, June 9, 2013, 10:55 PM ϟ 0 komen :)