Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Welcome to My Paris Town. singgah2 selalu yea .!

Entries About Linkies


Status : the unhappiest people in this planet are those who care about what other people think


Kekawan :)

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
exchange link sgt dialu2 kan


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


si comel [Haqiff Quyyum]

Assalamualaikum 

Bosan nya hari nie , xbuat pape . Nasib baik ada Muhammad Haqqif (satu²nya anak sedara aku)  terhibur jugak hati aku yg kesepian ni.



tengok tuh ! hahaha , penghibur ku 

                             

alahai , kalu dapat bergurau muhammad haqqif nie xder button stop



ololo~ comei nya senyum , maen snap je nih . tak tahu pulak dapat senyuman yang menawan

tapi bila Haqiff nak tido? dah lewat nih .

ciksue dah letih . hmm meh tdo meh . 


merajuk ? werkkk3 tak layan , tido sekarang !  *gaya mcm maktiri jer . gimik je tuh..

tahun 2012 dah nak habis tinggal beberape hari je lagi .. makna nya , aku akan menjadi penghuni asrama yg sejati . rindu nye time tuh nak bergurau dgn haqiff , pengorbanan calon spm :)


Saturday, December 29, 2012, 9:11 AM ϟ 0 komen :)