Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Welcome to My Paris Town. singgah2 selalu yea .!

Entries About Linkies


Status : the unhappiest people in this planet are those who care about what other people think


Kekawan :)

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
exchange link sgt dialu2 kan


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Patah hati ! patah la sangat

Assalamualaikum .

        Tak boleh nak tido , pusing kanan pusing kiri sama je takder perubahan . Tanda-tanda nak tido tuh tak langsung singgah . Malam nie mood berubah-ubah . Firstly , i gonna miss my big brothers [ ijat & jene ] . Kenape lah keja jauh ep , balik kelantan kekadang je , aku jer duk umah ngn mak n abah .

       Time duk rindu dekat abg2 aku tue , aku skodeng la FB diaorg . time ni lah aku sakit hati tahap meletop ! Ade ke patut , seorang hamba Allah nih menyamar jadi kwn ex-abg jene , mcm la aku tak tahu . 
Pastu siap dia tag abg aku dkt gmbr kahwin kwn dye [konon2 lah ] . Mcm la abg jene heran sgt piirahh! 


       So sekarang , dah2 la menyamar x berfaedah pum . Jage suami tuh baik2 lagi bagus . Saya tak nak pum masuk campur hal awak . Saya doa kan semoga awak dan suami bahagia dunia dan akhirat . Amin !
Tuesday, December 25, 2012, 4:24 AM ϟ 0 komen :)