Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Welcome to My Paris Town. singgah2 selalu yea .!

Entries About Linkies


Status : the unhappiest people in this planet are those who care about what other people think


Kekawan :)

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
exchange link sgt dialu2 kan


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


OH MY BURGER

Assalamualaikum 

Lapar punye pasal , rasa nk jd chef muda ah plak . Bukak peti sejuk , emm ada daging burger je ....

Jum bt BURGER!

so dgn kadar segera yg mungkin  : 

amek kuali ---> bkk dapur ---> msk kn minyak ---> msk kn daging burger .... 

"Haishh , mcm lame je nak tunggu minyak nie panas" [ padahal masa tu , api besar laa jgk ]

         kuar p ruang tamu on laptop . Ya Allah emg mase tuh , aku dah lupe pasal daging burger , kes nye aku khusyuk tgk cite . Nasib baik lah masa tue mak aku otw p dapur . Dagingg emg dh hitam , termasuk lah dgn kuali . Tak lupe jgk , asap byk gile . he3 apa lagi aku dapt bebelan secara percuma yg agak panjang dan bermotivasi . Tadah telinge je lh , sape suh cari pasal sgt .

        Sebenarnya kan , dah byk kali kejadian nie berlaku dekat aku . Sume benda yang aku masak kofem hangit , Nasib badan . Kalo isi borang nk jadi calon isteri dan sah2 kena reject awal2 . and nih laa hasil buger aku .





*ade ke sape2 nk cube , kalo nk gito ep :)
Wednesday, December 12, 2012, 7:31 AM ϟ 0 komen :)