Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Welcome to My Paris Town. singgah2 selalu yea .!

Entries About Linkies


Status : the unhappiest people in this planet are those who care about what other people think


Kekawan :)

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
exchange link sgt dialu2 kan


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


fake friend


ade tak someone yg korang tak suka
atau perkataan yg tepat lagi BENCI .
..
kalo takder,bermkna korang nie seorg yg
baik bah kan sesangat baik dan tabah kot

hik3  terus terang aku kata kn ,

aku tak tahu knape byk2 org 
dye jugak yang aku tak suka ,

alah kopem2 dye tak suke aku jugak kn 
[telahan sendiri]

kalo aku tengok dye , rasa tercabar jer , 
setiap kli dye berckp rasa nk membantah 

pada hal dari segi fizikal kiteorg okei jer
adekah aku hipokrit? rase nye YA. 

takkan aku nak berterus terang kn ?

kekadang lebih baik diam jer 
kalo tak nak masalah kecil bertambah besar

 *huk3 terpaksa lah aku pendam kn 
     utk berape lame tue aku tak pasti ..
Friday, December 14, 2012, 8:00 AM ϟ 0 komen :)