Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Welcome to My Paris Town. singgah2 selalu yea .!

Entries About Linkies


Status : the unhappiest people in this planet are those who care about what other people think


Kekawan :)

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
exchange link sgt dialu2 kan


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


✿todd sedunia✿

Assalamualaikum
tak n tak ! aku dah tinggal kn jauh kwn2 aku . sebenarnya aku sayang sgt kat diaorg ! tapi takdir menentu segala nya sehingga lh kami berlima berpecah . Nooooo! berpecah dalam keadaan terpaksa . aku tak akan kalah pada takdir tapi aku akan bangkit dari takdir .
to u all yang TIKAM BELAKANG ;terima kasih sebab korang dah membuktikan yg korang betol musuh dalam selimut . tak ku sangka tak ku duga ! Muka tue dah budjet cantikkk , alah di senang kan cite package  cukup lengkap tapi perangai mcm setannn ! 

aku tahu memang SI TIKAM BELAKANG tak suka kiteorg [ siti , farah , syue , yatie n aku ] tapi aku malas nk cari gaduh sebab diaorg nampk mcm  baik . STOP ! kalau ckp pasal SI TIKAM BELAKANG memang tak abis . terlalu byk buat kering air liur aku jer .
papepom kami geng2 todd tetap "KAWAN SELAMANYA". . .





*kami paparkan senyum untk sembunyi kan kelukaan 


Tuesday, October 9, 2012, 7:17 AM ϟ 0 komen :)